Liigu edasi põhisisu juurde

Rahulolugarantii

Rahulolevad kliendid on meie jaoks olulisimad

Meie peamine eesmärk on tagada, et saaksite Signomatic turvaliselt ostelda. Kui te pole mingil põhjusel oma tellimusega rahul, ei ole seda ka meie. Seepärast on meie kliendid kaitstud kliendi rahulolugarantiiga.

Kliendi rahulolugarantii

Kliendi rahulolugarantii kehtib kogu tootevalikule. Kui te pole kliendina oma kohandatud tootega rahul, hüvitame selle teile. Esmalt parandame vea ja saadame teile uued tooted, ent kui see probleemi ei lahenda, pakume teile täielikku tagasimakset/krediiti.

Näpunäited, et olla 100% rahulolev klient

  • Kontrollige toodet, lugedes läbi veebisaidil oleva tootekirjelduse ning vaadates pilti ja juhendvideot. Nii saate aimu, kuidas meie toodet kasutatakse ja milline see välja näeb.
  • Kontrollige õigekirja ja tekstiobjektide paigutust.
  • Viimaks kontrollige e-posti teel saadud tellimuse kinnitust, et veenduda kõigi andmete õigsuses.

Kui te ei jää rahule, aitame teid meelsasti

Selleks et saaksime teid parimal viisil aidata, võtke meiega probleemi korral ühendust esimesel võimalusel.

Pidage meeles, et garantii kehtib 30 päeva pärast toote kättesaamist. Garantii alusel nõude esitamiseks võtke meiega ühendust selle aja jooksul.