Saatmine ja maksmine

Korduma kippivad küsimused

Kuidas tellimuse eest tasuda?

Saate tellimuse eest tasuda pangalingi kaudu (LHV Pank, Luminor | Nordea, SEB, Swedbank) või krediitkaardiga (aktsepteerime Visa ja MasterCardi).

Kuidas saan vabastada oma tellimuse käibemaksust?

Kui esitate tellimusi ettevõttele, saate tellimuse käibemaksust vabastada. Vajate selleks registreeritud KMKR numbrit ja see kehtib Euroopa Liidu sisestele tellimustele. Sisestage KMKR number samal lehel, kus aadressiteave. Oma KMKR numbrit saate kontrollida järgmiselt lehelt: VIES. Ettevõtted, kes ei sisesta kehtivat KMKR numbrit, peavad tasuma 20% mahaarvamisele mittekuuluvat käibemaksu. Eraisikud peavad tasuma 20% käibemaksu.

Kui pikk on tarneaeg?

Vinüültekst: 3-5 tööpäeva.
Plastsildid, nimesildid ja puitsildid (graveeritud): 4-6 tööpäeva.
Plastsildid, nimesildid ja puitsildid (graveeritud), kiirtellimus: 3-4 tööpäeva.
Alumiiniumsildid, plastsildid (värviprindiga), akrüülsildid, messingsildid, nimesildid (värviprindiga), dekaalid, rullplakatid, plakatid, eco board ja pritsmekaitse: 4-8 tööpäeva.

Kui palju maksab saatmine ja käsitlemine?

Tarne- ja käsitlemistasu on 3,00 € pluss käibemaks tellimuse kohta.

Kas saan sildi tagastada, kui ma sellega rahul ei ole?

Kui te pole sildiga rahul, võtke meie klienditeenindusega siin ühendust. Kliendi rahulolugarantii kehtib kogu tootevalikule. Vajaduse korral võtke ühendust meie klienditoega.

Kas te ei saanud oma küsimusele vastust?

Või kasutage seda vormi

Kui teil on tellimuse või arve number, nimetage see, kui meiega ühendust võtate. Nii on meil lihtsam teie küsimusega tegeleda.

Kui võtate Siltmaxiga ühendust e-posti teel, salvestame teie probleemi ja kontaktandmed. See on vajalik selleks, et saaksime probleemiga tegeleda. Lisateabe saamiseks vaadake meie privaatsuspoliitikat.