Kuidas saame Sind aidata?

Korduma kippivad küsimused

Millised on eri siltide maksimaalsed mõõtmed?

Meie tootelehelt leiate siltide kohta lisateavet, nagu suurus, paksus, vastupidavus, tootmisviis jne.

Kui paksud on sildid?

Meie tootelehelt leiate siltide kohta lisateavet, nagu suurus, paksus, vastupidavus, tootmisviis jne.

Milliste kinnitusmeetodite vahel saan valida?

Kinnitusviisid sõltuvalt sildi tüübist ning suurusest. Siltomaadis ilmuvad kõik võimalikud kinnitusmeetodid. Lisateavet iga toote kohta leiate meie tootelehelt.

Kuidas silte tellida?

Saate kujundada sildi algusest peale oma maitse järgi meie Siltomaadis või valida mõne valmissildi ja kohandada seda oma vajadustele. Kui olete sildid ostukorvi lisanud, saate jätkata nende tellimisega.

 

Kas ma saan sildile lisada oma pildi või logo?

Jah, saate oma pildid üles laadida jaotises Pildid. Pildi eraldusvõime peab olema kõrge. Parimate tulemuste saamiseks kasutage vektorpilte. Saame vastu võtta pilte järgmistes vormingutes: JPG, BMP, GIF, PNG, TIFF, EPS, PDF ja SVG
Piltide üldine soovitatud eraldusvõime on 100 ppi. Madalama eraldusvõimega printimine ei toimi hästi ja annab tulemuseks hägused/pikseldatud pildid. Kas soovite teada, kas teie pildi kvaliteet on piisavalt kõrge? Laadige oma pilt või logo meie Siltomaadis üles. Enamiku vormingute puhul kuvatakse pildi all maksimaalne soovituslik kõrgus ja laius.

Kas ma saan varem tellitud silte uuesti tellida?

Jah. Saate oma eelmisi tellimusi vaadata klienditsoonis. Klõpsake varasemal tellimusel ja siis soovitud sildil. Seejärel avaneb teile Siltomaat, kus saate sildi ostukorvi lisada.

Kas ühe tellimusega saab tellida rohkem kui ühe sildi?

Jah. Pärast esimese sildi ostukorvi lisamist saate kujundada järgmise ja lisada selle ostukorvi jne. Kui olete kõigi siltide kujundamisega valmis, saate kõik ostukorvis olevad sildid korraga tellida.

Kuidas tellida mitu täpselt sama kujundusega silti?

Mitme sama kujundusega sildi tellimiseks peate lisama ostukorvi vaid ühe sildi. Seejärel kuvatakse ostukorvis lahter, kus saate muuta siltide arvu, sisestades käsitsi vajaliku koguse. Samuti saate kogust muuta, klõpsates plussmärki või oranži nuppu Lisa ostukorvi, kuni ostukorvis on vajalik arv silte.

Saate oma pilte soovi järgi suurendada või vähendada. Hiirekursori asetamisel pildi ükskõik millisesse nurka ilmub kaheotsaline nool. Lohistades hiirega sisse- või väljapoole, saate pilti vähendada või suurendada.Kui soovite lisada sildile teksti, mille font või suurus on erinev, lisage sildile mitu objekti. Objekti lisamiseks klõpsake lahtril Lisa tekst. Seejärel saate iga üksiku tekstiobjekti fonti ja suurust soovi järgi muuta.

Kuidas eemaldada sildilt soovimatuid objekte?

Kui soovite sildilt eemaldada pildi või tekstirea, tõstke see objekt esile. Lehel kuvatakse ristiga kast. Klõpsake esiletõstetud kastis oleval ristil ja objekt kaob.

Kuidas tellimuse eest tasuda?

Saate tellimuse eest tasuda pangalingi kaudu (LHV Pank, Luminor | Nordea, SEB, Swedbank) või krediitkaardiga (aktsepteerime Visa ja MasterCardi).

Kuidas saan vabastada oma tellimuse käibemaksust?

Kui esitate tellimusi ettevõttele, saate tellimuse käibemaksust vabastada. Vajate selleks registreeritud KMKR numbrit ja see kehtib Euroopa Liidu sisestele tellimustele. Sisestage KMKR number samal lehel, kus aadressiteave. Oma KMKR numbrit saate kontrollida järgmiselt lehelt: VIES. Ettevõtted, kes ei sisesta kehtivat KMKR numbrit, peavad tasuma 20% mahaarvamisele mittekuuluvat käibemaksu. Eraisikud peavad tasuma 20% käibemaksu.

Kui pikk on tarneaeg?

Vinüültekst: 3-5 tööpäeva.
Plastsildid, nimesildid ja puitsildid (graveeritud): 4-6 tööpäeva.
Plastsildid, nimesildid ja puitsildid (graveeritud), kiirtellimus: 3-4 tööpäeva.
Alumiiniumsildid, plastsildid (värviprindiga), akrüülsildid, messingsildid, nimesildid (värviprindiga), dekaalid, rullplakatid, plakatid, eco board ja pritsmekaitse: 4-8 tööpäeva.

Kui palju maksab saatmine ja käsitlemine?

Tarne- ja käsitlemistasu on 3,00 € pluss käibemaks tellimuse kohta.

Kas saan sildi tagastada, kui ma sellega rahul ei ole?

Kui te pole sildiga rahul, võtke meie klienditeenindusega siin ühendust. Kliendi rahulolugarantii kehtib kogu tootevalikule. Vajaduse korral võtke ühendust meie klienditoega.

Kuidas muuta oma kontaktandmeid?

Logige oma e-posti aadressi ja parooliga klienditsooni sisse. Klienditsoonis saate muuta oma aadressi ja kontaktteavet, samuti vaadata varasemaid tellimusi.

Kas te ei saanud oma küsimusele vastust?

Või kasutage seda vormi

Kui teil on tellimuse või arve number, nimetage see, kui meiega ühendust võtate. Nii on meil lihtsam teie küsimusega tegeleda.

Kui võtate Siltmaxiga ühendust e-posti teel, salvestame teie probleemi ja kontaktandmed. See on vajalik selleks, et saaksime probleemiga tegeleda. Lisateabe saamiseks vaadake meie privaatsuspoliitikat.